Egy szerelem 32 éve

Egy szerelem 32 éve

Az áttörés

A szerelem mindent legyőz

2018. szeptember 02. - ólommadár

Nem lett elutasítás, tökéletes volt az egyetértés. Zavarban voltam ugyan, mint egy szerelmes kiskamasz, bár akkor kisfiúnak neveztem, de szép lassan elmondtam, miért vagyok ott. Nem igazán ért meglepetés, hogy nem okoztam Imolának meglepetést, mondhatnám, számított, sőt várt erre a fejleményre.

Beszéltünk azután mindenféle érdektelen dologról, közben megszoptatta a néhány hónapos kicsit, majd távoztam, Annyiban maradtunk, hogy majd lesz valahogy. Lett is.

Másfél hét telhetett el, amikor egy vasárnap délután Imola csengetett be hozzám. Egyedül voltam otthon, mert a család a nyári szünidőben éppen rokonlátogatáson járt, 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tuskesbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr9714203317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása